آلوچـــــــــــ ـه تلخ

قرم قاطــــــــــــــــی!!OoPpSs

آلوچـــــــــــ ـه تلخ

قرم قاطــــــــــــــــی!!OoPpSs

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۶/۱۸
    to
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بغلم کن

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ

سردم شده بدجور عزیزم بغلم کن ، یخ کردم از این سوز دمادم بغلم کن
 تا باد مرا با خود از این کوچه نبرده ، بی دغدغه با دغدغه محکم بغلم کن
 دنیا همه مشتاق تو هستند ولی تو ، با وسعت شوق همه عالم بغلم کن
 شد شایعه غم خورده در این کوچه یکی را ، تا آن که نبلعیده مرا هم بغلم کن
 این شهر همه در پی حرفند و حسودند ، آهسته و پیوسته و کم کم بغلم کن
 از لطف تو هر بی سر و پایی شده آدم ، امید که من هم شوم آدم بغلم کن
 من داوطلب آمده ام تا که بمیرم ، اینجاست همان خط مقدم بغلم کن
 گیریم که پیش از همه با این عمل زشت ، رفتیم جهنم به جهنم بغلم کن
 حتی بشود محشر عظمی همه دنیا ، ای رهبر دل های معظم بغلم کن
 انکحت و زوجت دلم عاقد و شاهد ، ای عشق شدم من به تو مَحرم بغلم کن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
u3ef

نظرات  (۲)

۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۷ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
لایییک 
لینک شدی و ایشالا دنبال میشی
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۵ مهلا اقاکاظم
قشنگ بود ! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی