آلوچـــــــــــ ـه تلخ

قرم قاطــــــــــــــــی!!OoPpSs

آلوچـــــــــــ ـه تلخ

قرم قاطــــــــــــــــی!!OoPpSs

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۶/۱۸
    to
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دوستت دارم

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ



من ساده‌ام 


وعاشق

و الفبای عشق‌ام

محدود به چند حرف ساده است

تا باآنها

بتوانم بگویم

"دوستت دارم"

همین! 



و رویای ما به حقیقت پیوست
، قلبهای ما به هم پیوست و زندگی آغاز شد…
به تو رسیدم در اوج آسمان عشق
 این بود قصه ی من و تو و سرنوشت….
تو آمدی و دنیا مال من شد
 همه ی انتظار و دلتنگی ها و غصه ها تمام شد
تو آمدی و عشق آمد 
و پیوند ما در کتاب عشق ثبت شد….
باور نداشتم مال من شده ای
 لحظه ای به خودم آمدم و دیدم
 همه زندگی ام شده ای
عشق معجزه نیست 
حقیقتیست در قلب ها که پنهان است
به پاکی عشق 
 به لطافت با تو بودن
و ما با هم آمده ایم
 که به همه ثابت کنیم معنای عشق واقعی را….
تو همانی که من میخواستم 
 مثل تو کسی در دنیا نیست برایم
  مثل تو هیچگاه نیامد و نمی آید و نخواهد آمد
تو اولین و آخرینی برایم….
و با عشق پرواز میکنیم
 میرویم به جایی که تنها آرامش باشد در بینمان
 تا در یک سکوت عاشقانه و در اوج آرامش
بدون هیچ غمی در آغوشت آرام بگیرم !
اینبار سکوت زیباست
چون درونش یک عالمه حرفهاست
 حرفهایی در دلهای من و تو
که هم تو میدانی راز دلم را و هم من میدانم راز درونت را
 و روزی میرسد 
که ثابت خواهم کرد 
از عشقت خواهم مرد….


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
alooche

نظرات  (۳)

سلام عزیزم آیت فوق العاده قشنگ بود :)
پاسخ:
مرسی...
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۶ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
لایک
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۱ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
عالییییی
اپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی