آلوچـــــــــــ ـه تلخ

قرم قاطــــــــــــــــی!!OoPpSs

آلوچـــــــــــ ـه تلخ

قرم قاطــــــــــــــــی!!OoPpSs

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۶/۱۸
    to
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آره دردداره..

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

آره درد داره اون موقعی که میدونی هنوزم دوستم داری ولی نباید بروی خودت بیاری

موقعی که میخوای اونی باشی که من میخوام اما نمیشی

اون موقعی که یاد کارام می افتی یه لبخند میاد گوشه ی لبتو بعدش

هــــــــــــآی هـــــــــــــــــــــآی گریه میکنی

موقعی که هستم قدرمو نمیدونی اما وقتی که میرم

تاریخ تولدم یا پلاک ماشینم میشه پسورد گوشیت

یا پسورد زندگیت آره درد داره موقعی که دلت

یه چیزی میگه عقلت یه چیزه دیگه

موقعی که میدونی کلی خاطر خواه دارم اما دلم پیشه یه

بی معرفتی مثل تو گیره موقعی که نمی دونی کجامو

چطور میگذرونم آره بد درد داره بدتر اینکه

ناراحتی دلت یه عالمه گریه میخواد اما میبینی نیستم

که بغلت کنم آرومت کنم بگم ناراحت نباش قربونت برم

گریه نکن یا وقتی که بهت زنگ نمیزنم اما با شنیدن

صدای زنگ گوشیت نفست بند میاد وقتی بهم نیاز داری من نیستم بد درد داره

اره درد داره وقتی یهو احساس میکنی اسمت رو صدا کردم

اما متوجه میشی که فقط خیال بوده یا وقتی تو خیابون راه

میری میبینی همه دست عشقشون رو گرفتن اما تو

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

میدونم گفتن این حرفها برا تو که میخونی خیلی سنگینه اما

بد درد داره وقتی نگم تو نبودت اصلا ناراحت نیستم

راستی امروزم گذشتا بدونه تو یه درد دیگه به دردام اضافه شد

اما میدونی چی برات آرزو کردم اینکه همیشه خوش باشی

و منو اصلا یادت نیاد اما اگه هنوزم دوستم داری یه چیز رو

ازم یادگاری ببری برا خودت به دردت میخوره اینکه اگه

کسی اومد تو زندگیت اونی بشی که اون میخواد نه

برا اینکه قدرتش رو بهت نشون بده بلکه بودنی که

براش مقدسی که حتی دوست نداره کسی بهت نگاه کنه

حالا تو بگو نبودنم تو زندگیت درد داره من که عاشقتم

آره دردداره هستی وبه فکرنبودنتم

سخته هستی ونباشی بعدابسوزه دلم

آخه نامردتوکه میشناسی منو

بیاپیشم که داغونم بی تو

هستم وهستی آره عشقم

من بدون تودیگه نمی تونم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
alooche

نظرات  (۵)

به وبم سر بزنید
پاسخ:
ok..
حتما درد داره دیگه :)
ما که نفهمیدیم چ دردی ;-) (یعنی درد رو احساس نکردیم)
پاسخ:
آره والاحتمادردداره دیگه...خخخ
تو کامنت قبلی نباید جمع میبستم :)
حواسم نبود.
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۵ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
تو هم لینک شدی
پاسخ:
مرسی...
سلام وب قشنگی داری عزیزم لینکت کردم :)
پاسخ:
مرسی توم لینکی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی