آلوچـــــــــــ ـه تلخ

قرم قاطــــــــــــــــی!!OoPpSs

آلوچـــــــــــ ـه تلخ

قرم قاطــــــــــــــــی!!OoPpSs

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۶/۱۸
    to
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلم تنگه دل تنگه..

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه 
خودت می‌دونی عادت نیست فقط
دوست داشتن محضه 

کنارم هستی و بازم بهونه‌هامو می‌گیرم 
میگم وای چقد سرده میام دستاتو می‌گیرم 

یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی می‌میرم 
از این جا تا دم در هم بری دلشوره می‌گیرم 

فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن باهم 
محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم 
شعر عاشقانه

می دونم که یه وقتایی دلت می‌گیره از کارم 
روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوست دارم 

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگیا داری 
تو هم از بس منو می‌خوای یه جورایی خودآزاری 

کنارم هستی و انگار همین نزدیکیاس دریا 
مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا 

قشنگه ردپای عشق باید در امتداد باد گیسو رها کنیبیا بی‌چتر زیر برف 

اگه حال منو داری می‌فهمی یعنی چی این حرف 

می‌دونم که یه وقتایی دلت می‌گیره از کارم 
روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوسِت دارم 

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگیا داری 
تو هم از بس منو می‌خوای یه جورایی خودآزاری 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
alooche

نظرات  (۲)

سلام

تشکر از حضورتون

بازم بیاید آپ دارم تو راهه
پاسخ:
Ok...
حتماپستات روحیه آدموشادمیکنه...
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۷ مهلا اقاکاظم
سلام خانومی!
خوشحالم ک به وبم سر زدی! :)
وبه خوشگلی داری!امیدوارم زودترم راه بیفته!
موفق باشی ^_^
پاسخ:
مرسی عزیزم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی